Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

mandag 22. juni 2015

Ukens ressurser Salomos ordspråk 6-10


Velkommen tilbake til den andre uken i Salomos ordspråk! Det har vært flott å lese og diskutere de fem første kapitlene med dere, og å lære hva visdom egentlig er! Er dette første gangen du er innom denne bloggen, ønsker jeg deg varmt velkommen til å lese sammen med oss. 
Du kan begynne når som helst - akkurat der hvor du er!  Jeg ser frem til en ny uke hvor vi kan lære masse sammen!

Ukens leseplan ser du her:


Ukens minnevers:


Her er bokmerket, som har en fast plass i bibelen:
Klikk her for å skrive ut.

For å skrive ut, klikk her
Les mer om fargekoding her

Med ønske om å komme nærmere Ham,
Catherine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar