Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

mandag 20. juli 2015

Ukens ressurser Salomos ordspråk 26-30


God morgen jenter! Dette er den sjette uken vi er i Salomos ordspråk! Hvis dette er ditt første besøk på denne bloggen, er du velkommen til å lese sammen med oss. Du kan begynne når som helst. 

Jeg minner om at vi etter denne uken tar en ukes pause - og deretter fortsetter med Salomos høysang! Du legger kanskje merke til at vi ikke har fullført Salomos ordspråk? Det er fordi vi vil vie fem hele dager på å studere ordspråkene 31 - kvinnen. Det gleder jeg meg til! Se hele leseplanen her.

Ukens leseplan ser du her:


Ukens minnevers:


For å skrive ut, klikk her
Les mer om fargekoding her

Se også vårt nye ressurshefte - du finner det i høyre marg!

Med ønske om å komme nærmere Ham,
Catherine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar