Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

mandag 7. september 2015

Ukens ressurser: Apostlenes gjerninger 1-5


God morgen jenter! Endelig begynner vi å lese apostlenes gjerninger! Dette har jeg gledet meg til. Jeg kjenner på en forventning til hva Gud vil vise oss! Er dette første gangen du er innom denne bloggen, ønsker jeg deg varmt velkommen til å lese sammen med oss. Du kan begynne når som helst - akkurat der hvor du er!  

Ukens leseplan ser du her:


Ukens minnevers:



Vi har et ressurshefte - det finner du i høyre marg.
Ellers vil jeg anbefale å like facebooksiden for å få daglige bibelbilder og oppmuntring langs veien.

Med ønske om å komme nærmere Ham,
Catherine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar