Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

fredag 29. mai 2015

Gleder du deg til sommeren?


Sommeren er en fantastisk tid! I år håper jeg på godt vær, en fin ferie og fantastiske stunder sammen med familie og venner - stunder som kan bli til gode minner. Og så håper jeg at jeg ikke mister fokuset på Gud, midt oppe i alt.

Hvordan skal jeg få dette til?
Ved å lese et kapittel i bibelen hver dag, holder jeg kontakten med Gud. Jeg innrømmer gjerne at det ikke alltid er like lett. Jeg ville neppe klart det uten noen å støtte meg på.

Hvem kan jeg støtte meg på?
Jeg følger en leseplan som mange andre følger. Good morning girls er et internasjonalt arbeid som er aktivt hver dag her. God morgen jenter er også aktive hver dag her. I tillegg til det vil det være mulig å melde seg på en facebookgruppe. Der vil vi skrive hva vi får ut av bibeltekstene, men også dele bønneemner, og bli kjent med hverandre. Jeg gleder meg til å bli kjent med deg!
Les mer om mine erfaringer med gruppe her

Hva skal vi lese?
Det første vi skal lese er Salomos ordspråk. Etter det følger Salomos høysang. Så kommer et eget studie på ordspråkene 31-kvinnen, noe jeg gleder meg spesielt til.

Men jeg skal på ferie?
Jeg forstår at sommeren er en travel tid for noen. Men har du lyst - er du velkommen inn!

Her er hele vår leseplan:
15. juni - 24. juli - Salomos ordspråk
25. juli - 2. aug. Pause
3. -12. aug. Salomos høysang
13.-19. aug. Et eget studie om Salomos ordspråk 31-kvinnen

Se velkomstvideo under:



Jeg tror Gud kan gjøre store ting når vi lytter til Ham!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar