Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

fredag 5. juni 2015

Bli med oss når vi leser Salomos ordspråk!



Nå er det bare litt over en uke til vi begynner å lese Salomos ordspråk - jeg gleder meg! I dette innlegget vil jeg gi deg noen ressurser vi vil få bruk for. Mitt forrige innlegg handlet om hvordan vi kan holde oss nær til Gud om sommeren, og du finner det her.

Har du lyst til å bli med i en online bibelgruppe, kan du melde deg på her. Du er SÅ velkommen!

Nedenfor finner du leseplanen for de kommende ukene:
Klikk her for å skrive ut.

Vil du fargekode i bibelen?

For å skrive ut, klikk her
Les mer om fargekoding her

Under finner du velkomstvideoen:


Jeg håper jeg "ser" deg på facebook, instagram eller i kommentarfeltet!

- Catherine




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar