Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

fredag 13. november 2015

Tror jeg Gud kan gjøre det umulige?


Spørsmålet er ikke om Gud kan gjøre det umulige. Det kan Han. Såpass har Han bevist. Men tror jeg Han kan gjøre det i mitt liv? I dag?

Jeg skulle ønske troen min var sterkere. Mer stabil. Ikke som den jojoen den noen ganger er. Jeg tror hele tiden, men noen ganger er troen min sterk. Jeg har et mektig øyeblikk med Gud. Jeg vet at Han kan gjøre ALT.

Men så...vel...så blir alt normalt igjen. Det trenger ikke ta lang tid. Noen ganger er ti minutter nok. Ti minutter før alt er vanlig. Ikke sterkt eller spektakulært. Men betyr det at jeg tviler på at Gud kan gjøre det? Nei.

Jeg tviler ikke. Ikke egentlig. Men jeg trenger av og til en påminnelse. Gud er allmektig og kan gjøre alle ting. Kanskje du også kunne trenge en slik påminnelse? Da er videoen under til deg.




Hva er den umulige tingen du trenger Guds hjelp med i dag? Nevn det for Ham.



Med ønske om å komme nærmere Ham,
Catherine






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar