Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

fredag 1. mai 2015

Lever du et hellig liv?

Et hellig liv, hva er det? Denne uken har vi lest om hva som skulle til for å leve nær til, og å behage Gud. Hva man måtte gjøre var veldig nøye listet opp, og kanskje var det lettere å vite hva man trengte å gjøre på denne tiden. Allikevel er jeg takknemlig for at jeg slipper å ofre på den samme måten som det er beskrevet i 3. Mosebok. Men hvordan lever jeg et hellig liv i dag?

For å finne ut av dette, skrev jeg opp områder i mitt liv som ikke er hundre prosent hellige. Områder der jeg tenker at jeg klarer meg litt selv. Etterpå skrev jeg opp hvordan jeg kan bli mer avhengig av Gud på det området. Dette resulterte i filmen du ser nedenfor.




På hvilke områder trenger du å bli mer avhengig av Gud?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar