Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

søndag 29. mars 2015

Ukens ressurser - Matteus 21-25

Her er ressursene for den kommende uken. Vi starter med leseplanen.


Her er ukens minnevers. Skriv det gjerne ut, og heng opp hvor du vil. Eller kanskje passer det som bakgrunn på mobil, nettbrett eller pc?


Her er leseplanen for de neste ukene. Mitt forslag er at man kan skrive det ut, klippe det ut, og legge det i bibelen sin. Kryss av for hver dag du har lest.


Hvis du vil skrive ut kan du klikke her.


Jeg ønsker alle en fantastisk uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar