Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

mandag 3. august 2015

Ukens ressurser Salomos høysang 1-5


Endelig starter vi å lese Salomos høysang! Vi har hatt en liten pause, og er endelig klare for å lese videre i bibelen. Jeg er spent på Gud har for oss denn uken! Er dette første gangen du er innom denne bloggen, ønsker jeg deg varmt velkommen til å lese sammen med oss. Du kan begynne når som helst - akkurat der hvor du er!  


Ukens leseplan ser du her:

Ukens minnevers:


Ressursheftet vårt finner du i høyre marg.

Med ønske om å komme nærmere Ham,
Catherine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar