Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

mandag 10. august 2015

Ukens ressurser Salomos høysang 6-8 + Salomos ordspråk 31


Denne uken avslutter vi Salomos høysang, og på torsdag starter vårt inngående studie av kvinnen beskrevet i ordspråkene 31! Helt ærlig - dette har jeg gledet meg til i ukesvis. Jeg er veldig gira! Jeg håper du blir med oss denne uken og neste, og jeg er full av forventning til hva Gud har for oss. Er dette første gangen du er innom denne bloggen, ønsker jeg deg varmt velkommen til å lese sammen med oss. Du kan begynne når som helst - akkurat der hvor du er!  


Ukens leseplan ser du her:


Ukens minnevers:



Ressursheftet vårt finner du i høyre marg.
Fra torsdag til onsdag i neste uke, har vi en ekstra, helt frivillig ressurs.
Det er en gratis ebok skrevet av Courtney Joseph, og den kan du laste ned her.

Med ønske om å komme nærmere Ham,
Catherine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar