Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

lørdag 4. april 2015

Er du med?



Her skriver jeg om mine erfaringer med good morning girls. God morgen jenter er en del av det internasjonale arbeidet til good morning girls, og kommer til å ha ca. det samme konseptet. Er du nysgjerrig på hvilke andre land som har good morning girls, kan du se her.

Opplegget til god morgen jenter kan brukes på forskjellige måter. Du kan bruke leseplanen og bare lese med oss. Du kan følge med på andaktene/kommentarene som jeg gjør mitt beste for å få publisert hver fredag. Du kan også gjerne deler tanker du får når du leser i bibelen, eller et yndlingsvers.

Jeg synes det er enklere og mindre skummelt å dele slike tanker i en facebookgruppe som er hemmelig. Det vil si at ingen andre enn oss som er med kan se hva som blir skrevet. Jeg har veldig lyst til å være med i en slik gruppe. Det håper jeg også du har!

Vi er snart ferdige med Matteus. Etter det starter vi på Johannes-brevene. Da har jeg lyst til å starte en slik gruppe. Jeg ønsker at det skal være en lav terskel på å bli med, samtidig etterstreber vi en daglig kontakt. Men det trenger ikke nødvendigvis være så mye som trengs å skrives. Jeg ønsker at vi kan hjelpe hverandre med bibellesningen, men også at vi kan være en oppmuntring for hverandre!

Fikk du lyst til å bli med i en slik gruppe? Du kan melde deg på ved å kommentere dette innlegget på facebook ("jeg er med") eller sende meg en privat melding. Du kan også sende en epost til catgab27(a)hotmail.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar