Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

mandag 6. april 2015

Ukens ressurser - Matteus 26 - 1. Johannes

Denne uken leser vi ferdig Matteus og starter på første Johannes' brev! Gleder du deg? Det gjør jeg. Her er ukens leseplan:


Her er ukens minnevers. Skriv det gjerne ut, og heng opp hvor du vil. Eller kanskje passer det som bakgrunn på mobil, nettbrett eller pc?


Hvis du ikke har skrevet ut bokmerket enda, finner du det under. Bakgrunnen vil være hvit når du skriver det ut.


Du kan klikke her for å skrive ut bokmerket.

Ønsker deg ei god uke!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar