Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

onsdag 8. april 2015

Liker du instagram?


I høyre marg på bloggen kan du se en instagram-boks som har et slideshow med mine bilder. De fleste av disse er hashtagget (det er dette tegnet - #) godmorgenjenter og goodmorninggirls. Akkurat nå er det kun jeg som har bilder under denne norske hashtaggen, og jeg håper dere har lyst til å bli med!

Men hva kan jeg ta bilde av?

Noen ganger tar jeg bilde av bibelen min, hvis jeg ser noe som utgjør et fint motiv. Som regel velger jeg det bibelverset som var finest/talte mest til meg den dagen, og lager et bilde av det. Høres det vanskelig ut? Det er det ikke! Jeg vil anbefale en app som du kanskje allerede har. Bibelappen. Det er youversion sin bibelapp. Der har de fått en ganske ny funksjon. Du merker et bibelvers, så kan du velge et bilde og hvilken type tekst du vil ha, og vips har du et fint bibelbilde på fem minutter!

Jeg håper mange av dere vil bli med på dette, slik at vi kan få inspirasjon av hverandre! Bildene med hashtaggen godmorgenjenter bør helst ha noe med opplegget/bibelstudiet vårt å gjøre.

Men hvordan gjør jeg det?

Helt enkelt skriver du i bildekommentaren #godmorgenjenter #goodmorninggirls. Du velger om du vil ha med den siste, men det internasjonale arbeidet er større, slik at det er flere bilder å se på.

Det var det! Håper du har en fantastisk dag, og at vi "sees" i morgen i 1. Johannes' brev. Og du? Jeg gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar