Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

søndag 12. april 2015

Ukens ressurser 1. brev til Johannes 3 - 3. brev til Johannes

Her er denne ukens leseplan. Denne uken leser vi ferdig brevene fra Johannes.


Her er denne ukens minnevers:



Så lurer dere kanskje på hva vi skal lese etter 3. Johannes' brev? Da tar vi fatt på 3. mosebok! 
Dette blir antagelig ikke så lett, men vi kan klare det! En av grunnene til at jeg følger dette opplegget er at jeg vil vite hva som står i bibelen. HELE bibelen. Jeg håper at at dere er med fortsatt i 3. mosebok!

Bokmerket finner du her


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar