Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

fredag 9. oktober 2015

To ting som fører til god samvittighet! Apostlenes gjerninger 24


Har du god samvittighet? Overfor Gud? Stikker det litt fordi du vet at ikke alt er som det skal? Det er lett å tenke at alt må være perfekt før jeg kan ha helt god samvittighet. Men er det tilfelle? Hør hva jeg har å si om saken i videoen under:




1. Leve rett
Vit at det er tilgivelse å få når vi tråkker feil. Her er det også viktig å gi tilgivelse.

2. Følge Guds kall
Gjør alt du kan for å følge Jesus, og Hans kall på ditt liv.

Med ønske om å komme nærmere Ham,
Catherine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar