Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

mandag 26. oktober 2015

Ukens ressurser 4. Mosebok 1-5


God morgen jenter! Endelig begynner vi å lese 4. Mosebok! Jeg gleder meg til å lese historiene i denne boken. Jeg tror at Gud har noe til oss på alle sidene i bibelen. Så om det skulle bli tungt underveis: Ikke gi opp!
Hver bok i Skriften er innblåst av Gud og nyttig til opplæring, tilrettevisning, veiledning og oppdragelse i rettferd 2. Tim, 3,16.
Dersom vi skal ta dette på alvor, kan vi ikke hoppe over noen bøker. Vi må lese de alle sammen. I dag vil jeg utfordre deg (og meg selv!) til å gjøre det med glede. 

Som en ekstra ressurs finner du en innføringsvideo nederst i dette innlegget. 


Ukens bibelvers:


Her er en kort innledning til 4. Mosebok, kapittel 1-10.

Introduksjonen er basert på Courtney Josephs bok, den finner du her.

Vi har et ressurshefte - det finner du i høyre marg.
Ellers vil jeg anbefale å like facebooksiden for å få daglige bibelbilder og oppmuntring langs veien.

Med ønske om å komme nærmere Ham,
Catherine

2 kommentarer:

  1. Catherine,

    I loved watching your video! Even though I could not understand the language - seeing your smile and face was beautiful. You make beautiful graphics/images as well!! Great job!

    Keep shining,
    Courtney

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much Courtney! That is so nice to hear :)

      Slett