Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

fredag 16. oktober 2015

Vil jeg høre og vende om? Apostlenes gjerninger 28.


Nok en gang vil jeg dele en SOAK fra uken som er gått. Når jeg deler min SOAK på bloggen, forandrer jeg ikke på noe før jeg legger den ut. Jeg redigerer ikke. Ordene på papiret er slik de dukket opp for meg i min stille stund med Gud.

SOAK trenger ikke være vanskelig eller langt. Jeg vil oppmuntre deg til å prøve!

Her er min SOAK:
S – 26-28 
O – Paulus siterer Jesaja, og sier at frelsen er sendt til hedningene. Fordi jødene ikke vil høre eller vende om. 
A – vil jeg høre når Gud sier noe til meg? Vil jeg vende om? Når jeg leser noe i bibelen - gjør jeg det som står og lar det få betydning for mitt liv? 
K - Kjære Gud, la meg se hvilke anvendelser som er nødvendige for mitt liv i dag. I Jesu navn. Amen. 


Jeg trenger daglig å ta til meg av Guds visdom - Hans ord. Enda viktigere er det at jeg gjør det som står der, og lar det forandre mine tanker.

Det er ikke lett - men det er viktig!

Som alltid vil jeg gjerne lese din SOAK, eller dine tanker. Skriv gjerne i kommentarfeltet!

Med ønske om å komme nærmere Ham,
Catherine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar