Har du lest gjennom hele bibelen?


Har du lest gjennom hele Bibelen? Vil du gjøre det sammen med meg?
Jeg leser et kapittel hver dag, og så blogger jeg om det jeg har lest, og hvordan det har berørt meg.
Noen ganger i ord, ofte i bilder. Du er velkommen til å følge meg på reisen!

mandag 19. oktober 2015

Ukens ressurser Salmenes bok 3-7


God morgen jenter! Denne uken leser vi videre i Salmenes bok! Jeg har opplevd det som fint å være i Salmenes bok. Jeg ser frem til en uke der vi kan ta til oss flere salmer. Kapitlene vi har lest hittil har vært korte, men da liker jeg å "hvile" litt i salmen. Kanskje var det et vers som talte spesielt til meg? Da leser jeg det om igjen, tenker over det som står. Hva betyr det for meg?

 Er dette første gangen du er innom denne bloggen, ønsker jeg deg varmt velkommen til å lese sammen med oss. Du kan begynne når som helst - akkurat der hvor du er!  



Ukens minnevers:


Vi har et ressurshefte - det finner du i høyre marg.
Ellers vil jeg anbefale å like facebooksiden for å få daglige bibelbilder og oppmuntring langs veien.

Viktig: Kom tilbake hit på fredag for å få mer informasjon og en introduksjon til vår neste bibelbok, 4. Mosebok!

Med ønske om å komme nærmere Ham,
Catherine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar